2015. július 11., szombat

Lánybúcsú

Lehet, hogy az utolsó bejegyzésem lesz ez a mai az esküvőnk előtt... Már csak egy hét, de még jó sok elintéznivalónk van, ezek persze apróságok, de azért jól be kell osztanunk az időnket, hogy minden beleférjen. 
Hétfőn volt a lánybúcsúm, ami hiperszuper titkosan szerveződött, mint utóbb kiderült, már április óta... Nagyon odatették magukat a lányok, szuperül éreztem magam. Soha nem voltam még lánybúcsún ezelőtt, de nem nagyon tudom elképzelni, hogy lehetne annál jobbat szervezni, mint amilyen az enyém volt.


Sok-sok nevetés, izgalmas, néhol azért persze kicsit szivatósabb játékok... bemelegítésként a nővéremék csodásan berendezett és feldíszíttet lakásában játszottunk, szobrot készítettem Milánról, kvíz kérdésekre válaszoltam (persze Milánnak kapcsolatos kérdésekre), szerelmi vallomást írtam, kötelező szavak felhasználásával, babát pelenkáztam, "kedvenc pasik" képeiből készült puzzlet kellet kiraknom, fakanállal lufikat pukkasztgattam amikben kis üzenetek voltak elrejtve arról, hogy a lányok szerint miért leszek jó feleség, illetve mit ajánlanak fel nekem és Milánnak, és még rengeteg vicces játék volt ( a 18-as karikásakat nem sorolnám fel :)) 


Recept nélkül kellett muffint sütnöm, majd elkezdődött a buli második része, a mozgalmas éjszaka a városban, ahol petrezselymet, óvszereket és az általam készített muffinokat kellett eladnom a járókelőknek, majd dedikáltatnom a lányoktól kapott "nemsokára férjhez megyek" és a "róluk mondok le" feliratú pólómat. Szerencsére sikerült mindent eladnom így azt hiszem férjhez mehetek... :) végül a szimplában táncoltunk egy picit. A szuper meglepetések, és az átmulatott éjszaka után, miután végigölelgetett és puszilgatott a fél város férfi népessége, nagy meglepetésemre egyszer csak megpillantottam az én lovagomat, Milánt aki eljött értem, hogy mikor búcsút mondok leányságomnak, hazavihessen a hintójával. :) Annyira meglepődtem és meg is hatódtam... Szuper megkoronázása volt az estének... :)
Nincs más hátra, mint hogy még egyszer megköszönjem a legdrágább, egyetlen nővéremnek Andinak, és barátnőimnek Böbének, Adélnak, Gerdának, Lillának, Aminának, Krisztinek és Izának, hogy ilyen szuper és felejthetetlen estét szerveztek nekem! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése